Friday, August 28, 2015

Sag Harbor - Haven's Beach


Dzisiejszy post będzie się składał głównie ze zdjęć z wczorajszej wyprawy do Sag Harbor, gdzie wybrałam się z moją host rodzina. Najpierw odwieźć najstarszą na Fishing Camp, a później na plażę Haven's Beach. Wspaniale spędziłam czas ciesząc się widokami i wspólną zabawą z dzieciakami, dzięki czemu jak mi się wydaje coraz lepiej się dogadujemy :) Pogoda była świetna! Jak zwykle nie spotkałam się tutaj z tłumem ludzi co widać na zdjęciach. Plaża położona jest przy zatoce więc woda była bardzo spokojna i można było bezpiecznie kąpać się z dziećmi. Sag Harbor to piękna miejscowość ze świetnymi warunkami dla pasjonatów żeglarstwa. Ja podziwiałam widok żaglówek ścigających się po zatoce wypoczywając na plaży i prażąc się w słonku ...


...trochę też pospacerowałam... 


...w poszukiwaniu skarbów :) 





A oto moje znalezisko - pomimo, że pęknięta nadal jest niesamowita :) 



Wieczorem pierwszy raz sama zostałam z dzieciakami, bo rodzice wyszli na kolację. Siedziałam jak na szpilkach w obawie, żeby nie rozrabiały przed snem, a tu proszę... udało mi się położyć je spać bez większych kłopotów. Zostałam nawet przytulona na dobranoc! Każdy dzień niesie nowe sukcesy:) 

No comments:

Post a Comment