Wednesday, February 3, 2016

Zima w Nowym Jorku...

Prawdziwa zima w Nowym Jorku mnie ominęła. Podczas mojego tygodniowego pobytu w Polsce, Nowy Jork został pokryty grubą warstwą śniegu i sparaliżowany. Puste ulice i brak żółtych taksówek, zaparkowane przy ulicach samochody całkowicie pokryte śniegiem. W dniu mojego przylotu śnieg już zaczął topnieć, ale jeszcze gdzieniegdzie można było natknąć się na górę śniegu, z pod której wyłaniało się tylko lusterko samochodu i tylko po tym można się było domyślić, że ktoś tutaj zaparkował. Przez kilka dni w sklepach brakowało produktów spożywczych na półkach, bo wszyscy zaopatrywali się w panice jak gdyby nadchodził koniec świata. 
 Po zamieci śnieżnej pozostało mi tylko wideo wysłane przez koleżankę kiedy byłam w Polsce. Zazwyczaj ruchliwa Park Avenue, przy której mieszkamy.. 


Miałam to szczęście, że zanim totalnie stopniał śnieg, pogoda była idealna - dookoła wciąż jeszcze biały krajobraz, a do tego słońce! Taką zimę to ja rozumiem. Udało mi się zrobić kilka zdjęć w Central Parku i miałam ochotę na więcej, ale niestety już dziś pogoda totalnie się zespuła. Jest wietrznie, deszczowo i niezbyt sympatycznie. Pozostaje tylko grzać się w domu, popijając herbatę i przeglądając zdjęcia z ostatniego słonecznego spaceru... albo - zacząć planować wycieczkę w jakieś ciepłe miejsce! :) Jakieś propozycje ? 



    Póki co ja mam propozycję dla Was! 
  Miejsce warte polecenia na spacer w Nowym Jorku to zdecydowanie Gantry Plaza State Park !
Przy rozciągającej się po parku promenadzie jest dużo miejsca, aby usiaść i zwyczajnie się zrelaksować, szczególnie jeśli pogoda ma się ku temu. Albo po prostu spacerować wzdłuż rzeki podziwiając wspaniały widok na Manhattan i Roosvelt Island. 







Więcej informacji tutaj!

Na koniec chciałabym bardzo, bardzo, bardzo podziękować za wspaniałe wiadomości, które od czasu do czasu od Was dostaję. Na prawdę nie zdajecie sobie sprawy jak wiele to dla mnie znaczy i jak miło jest poczuć wsparcie innych osób w spełnianiu swoich marzeń. To jeszcze bardziej napędza mnie do działania! 
Dziękuję :) 


No comments:

Post a Comment